Policjanci w służbie historii Jak poprawnie zgłosić swój udział w konkursie - Aktualności -

Policjanci w służbie historii Konkurs dla uczniów „klas policyjnych”

Nawigacja

Jak poprawnie zgłosić swój udział w konkursie

Rejestracja krok po kroku

Chcesz wziąć udział w konkursie?

Załóż konto na platformie www.policjanciwhistorii.ipn.gov.pl – wybierz zakładkę zaloguj/zarejestruj i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Po uzupełnieniu formularza oczekuj maila. Dopiero po kliknięciu w linka w mailu Twoje konto jest aktywne. Minęło już kilka godzin, a Ty nie dostałeś maila? Sprawdź spam. Nadal nie ma? Napisz do nas: mateusz.marek@ipn.gov.pl lub karolina.kolbuszewska@ipn.gov.pl – pomożemy

 

Brałeś udział w poprzedniej edycji i masz już konto? Świetnie! Nie twórz nowego, zaloguj się na swoje konto.

Na stronie www.policjanciwhistorii.ipn.gov.pl wybierz zakładkę zarejestruj/zaloguj, a nastepnie wypełnij formularz podając dane wszystkich członków zespołu.

 

Aby poprawnie ukończyć rejestrację po wypełnieniu danych zespołu należy „przeklikać” formularz do momentu, kiedy pojawi się opcja: zapisz wersję roboczą (fot. 8)

GRATULACJE! Jesteście uczestnikami II edycji konkursu „Policjanci w służbie historii”.

 

Po 30 listopada w formularzu pojawią się dodatkowe (teraz niewidoczne) pola, umożliwiające dokumentowanie kolejnych efektów Waszej pracy. Możecie formularz wielokrotnie edytować, dodając w nim kolejne informacje. (fot. 9).

Pamiętajcie jednak, aby za każdym razem zapisywać jako wersję roboczą. Po wysłaniu pracy nie bedzie już można dokonywać zmian.

 

Na jednym koncie może powstać wiele prac konkursowych. W ten sposób opiekunem kilku zespołów uczniowskich może być jeden nauczyciel, ale każdy zespół musi zostać zarejestrowany osobno (fot. 10)

 

 

do góry